CLOUD PBX


"Service as you go"

Υπηρεσία τηλεφωνικού κέντρου χωρίς την ανάγκη επένδυσης εξοπλισμού και υπηρεσιών. Μόνον με την χρήση μιας IP συσκευής.

Mobirise

Τι είναι το Cloud PBX;

Περιγραφή Cloud PBX

Υπάρχει μια ποικιλία παρόμοιων ορισμών σε όλο το διαδίκτυο, αλλά για να το θέσουμε απλά:
το Cloud PBX είναι ένα εικονικό τηλεφωνικό σύστημα που παρέχει ασφαλή και αξιόπιστη επικοινωνία των επιχειρήσεων μέσω του Διαδικτύου.

Ποιοί είναι οι τύποι των συστημάτων PBX;
Ίσως έχετε ακούσει για όλους τους διαφορετικούς τύπους συστημάτων PBX και τα διάφορα ονόματα τους. Η έννοια των όρων ποικίλλει, οπότε ας εστιάσουμε στους κύριους τύπους:
Α. Cloud PBX:
Επίσης γνωστό ως Hosted PBX, ένα Cloud PBX δεν είναι φυσικά στους χώρους της επιχείρησης. Ένα τηλεφωνικό σύστημα που βασίζεται σε cloud φιλοξενείται εκτός του τοπικού δικτύου και δεν απαιτεί πρόσθετο εξοπλισμό εκτός της τηλεφωνικής συσκευής.
Β. Onsite / On Premise / Παραδοσιακό PBX:
Το τοπικό PBX αναφέρεται σε ένα σύστημα τηλεφωνικού κέντρου όπου η υπηρεσία υλοποιείται στο τοπικό δίκτυο μέσω του εξυπηρετητή της επιχείρησης.

Cloud PBX Πλεονεκτήματα και Μειονεκτήματα
Τα συστήματα Cloud PBX είναι τα νεότερα συστήματα στην τεχνολογία τηλεφωνικών κέντρων. Συνιστούμε το Cloud PBX για επιχειρήσεις που επιθυμούν χαμηλότερο συνολικό κόστος και ευελιξία. Τα συστήματα Cloud PBX έχουν τα δικά τους πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα σε σύγκριση με τα τοπικά τηλεφωνικά συστήματα PBX που φιλοξενούνται στο εσωτερικό δίκτυο.
Ας ρίξουμε μια ματιά σε αυτά τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα:

Cloud PBX Πλεονεκτήματα 
Α. Ευελιξία:
Φυσικά, οι επιχειρήσεις θέλουν να μεγαλώσουν. Έχοντας ένα Cloud PBX επιτρέπει στις επιχειρήσεις να έχουν ένα τηλεφωνικό σύστημα που θα κλιμακωθεί μαζί τους.
Β. Χαμηλότερο κόστος:
Συνολικά, η τεχνολογία που βασίζεται σε cloud, είναι ιδιαίτερα αποδοτική από πλευράς κόστους, επειδή επιτρέπει στις επιχειρήσεις να αποφεύγουν το υψηλό κόστος των εσωτερικών εγκαταστάσεων και την τακτική συντήρηση.
Γ. Ευελιξία:
Το Cloud PBX παρέχει στις επιχειρήσεις την ευελιξία που χρειάζονται για να αποκτήσουν τις τελευταίες λειτουργίες του τηλεφωνικού συστήματος χωρίς να ασχολούνται με ενημερώσεις λογισμικού και υλικού. Οι επιχειρήσεις μπορούν να προσθέσουν ή να καταργήσουν τους χρήστες στιγμιαία και να ενσωματώσουν υπάρχον τηλεφωνικό υλικό στο Cloud PBX.
Δ. Εκτεταμένη Παρουσία:
Με το σύστημα PBX που βασίζεται σε cloud, υπάρχει μεγάλη ευελιξία για τις επιχειρήσεις που θέλουν να δημιουργήσουν και να διαχειριστούν εικονικά γραφεία, γεγονός που τους δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσουν μια τοπική, εθνική ή και παγκόσμια παρουσία.

Cloud PBX Μειονεκτήματα
Α. Ασφάλεια:
Λόγω της φύσης της φιλοξενίας μέσω του διαδικτύου, τα συστήματα Cloud PBX είναι λιγότερο ασφαλή από τα τοπικά συστήματα PBX. Όταν ψάχνετε για Cloud PBX provider, συνιστούμε να κάνετε έρευνα για να εξασφαλίσετε ότι η επιχείρηση που επιλέγετε είναι αξιόπιστη και εξαιρετικά ασφαλής.
Β. Ποιότητα κλήσεων:
Η πραγματοποίηση και η λήψη κλήσεων με ένα Cloud PBX βασίζεται στο διαδίκτυο της επιχείρησής σας. Αν η επιχείρησή σας έχει αργή ή αναξιόπιστη σύνδεση στο διαδίκτυο, υπάρχει πιθανότητα οι κλήσεις σας να πέσουν ή να έχουν χαμηλή ποιότητα.

Onsite PBX Πλεονεκτήματα & Μειονεκτήματα
Τα τοπικά (ή παραδοσιακά) συστήματα PBX έχουν χρησιμοποιηθεί από τις επιχειρήσεις εδώ και πολλά χρόνια - συνιστούμε αυτή τη λύση για επιIT, που θέλουν πλήρη έλεγχο του τηλεφωνικού τους συστήματος.
Παραθέτουμε εδώ είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των τοπικών PBX συστημάτων:

Πλεονεκτήματα τοπικών PBX
Α. Έλεγχος:
Έχοντας ένα παραδοσιακό PBX επιτρέπει σε μια εταιρεία να ελέγχει κάθε πτυχή του συστήματος και να προσαρμόζει το σύστημα ώστε να ταιριάζει στις ανάγκες των επιχειρήσεων με κάθε λεπτομέρεια.
Β. Ασφάλεια:
Τα παραδοσιακά δεδομένα μεταφοράς PBX μέσω του PSTN, παρόμοια με ένα σταθερό σύστημα - μειώνει σημαντικά την πιθανότητα παραβίασης της ασφάλειας ή των παραβιάσεων ασφαλείας.

Τοπικά PBX Μειονεκτήματα
Α. Έλλειψη ευελιξίας:
Παρόλο που το Onsite PBX επιτρέπει στις εταιρείες να ελέγχουν κάθε λεπτομέρεια, αυτό σημαίνει ότι η εταιρεία θα πρέπει να εξαντλήσει τους πόρους και τον προϋπολογισμό για να κάνει οποιεσδήποτε αλλαγές σε ένα σύστημα που μπορεί να είναι πολύ περίπλοκο.
Β. Συντήρηση:
Το PBX στο χώρο απαιτεί συντήρηση και ενημερώσεις που θα πρέπει να γίνουν από το προσωπικό της πληροφορικής, αφαιρώντας πόρους πληροφορικής από άλλα σημαντικά έργα ή εργασίες.

Cloud PBX Επισκόπηση
Θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με το Cloud PBX και τι μπορεί να κάνει για την επιχείρησή σας; Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις λειτουργίες του Cloud PBX, τη ρύθμιση και τα κόστη παρακάτω!
Χαρακτηριστικά Cloud PBX
Το Cloud PBX διαθέτει μια ποικιλία χαρακτηριστικών, τα οποία μπορούν να περιλαμβάνουν:
• Virtual Attendant (IVR)
• Call Recording
• Call Groups
• Voicemail Transcription
• Reporting and Analytics
• Online User-Interface
• Call Queues
• Live Call Monitoring
• Call Whisper
• Call Barge
• Automated Call Distribution
• και πολλές άλλες λειτουργίες!

Πώς θα αποκτήσετε το Cloud PBX;
Η δημιουργία ενός Cloud PBX είναι γενικά απλή γρήγορη και πάνω απ’ όλα δωρεάν. Με τις υπηρεσίες της mplampla.net, η διαδικασία ξεκινάει με την παραγγελία γραμμής SIP ή φορητότητα του παλιού σας αριθμού η υλοποίηση με τον πρώτο τρόπο διαρκεί λίγα λεπτά και με φορητότητα μέχρι μία εργάσιμη ημέρα, αφού έχετε στην διάθεσή σας όλα τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα της ιδιοκτησίας του αριθμού σας.

ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΟΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Ενδιαφέρομαι

Contact Info

Μιθριδάτου 7

Αθήνα, 11632

info@goup.gr

+30 215 5653 200

Τυπώστε και διαβάστε εδώ την δήλωση για την διασφάλιση της διατήρησης των προσωπικών δεδομένων που μας εμπιστεύεστε.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

                     Quick Links

                            • Support
                            • Profile
                            • Contact Us
                            • Ισολογισμοί

© Copyright 2021 GoUp - All Rights Reserved