LOGOS (SOHO) Προσφέρεται για μεγάλα σπίτια και μικρά γραφεία όπου, αυτοματοποιεί τις διαδικασίες επικοινωνίας μέσα από ένα μπουκέτο υπηρεσιών όπως:
·Call Routing,
Conference (διάσκεψη),
Interactive Voice Response (Φωνο – αλληλεπιδραστική Απόκριση),
Call Detail Record (υπηρεσία καταγραφής κλήσεων),
Graphic User Interface (γραφικό περιβάλλον διαχείρισης),
Caller ID On Call Waiting (αναγνώριση κλήσεων σε αναμονή), Call Forwarding (Προώθηση κλήσεων) ,
Wake Up Call (ξυπνητήρι),
Caller id (αναγνώριση κλήσεων),
Fax Manager (διαχειριστής Fax),
Follow Me (ακολούθησε με), Call Parking («παρκάρισμα» κλήσης),
Blacklists (μαύρη λίστα),
Call Recording (ηχογράφηση κλήσης),
Call Transfer (Μεταφορά κλήσης),
Call Waiting (αναμονή κλήσης),
Dial By Name (κλήση μέσω ονόματος),
Do Not Disturb (μην ενοχλείτε),
MusicOnHold (αναμονή με μουσική),
Call Queues (ουρές κλήσεων)
LOGOS (BUSINESS) Προσφέρεται για μικρομεσαίες επιχειρήσεις με μία έδρα και συνδεμένα απομακρυσμένα σημεία, όπως υποκαταστήματα ή Teleworkers. Προσφέρονται όλες οι προηγούμενες υπηρεσίες όπως:
Call Routing,
Conference (διάσκεψη),
Interactive Voice Response (Φωνο – αλληλεπιδραστική Απόκριση),
Call Detail Record (υπηρεσία καταγραφής κλήσεων),
Graphic User Interface (γραφικό περιβάλλον διαχείρισης),
Caller ID On Call Waiting (αναγνώριση κλήσεων σε αναμονή), Call Forwarding (Προώθηση κλήσεων) ,
Wake Up Call (ξυπνητήρι),
Caller id (αναγνώριση κλήσεων),
Fax Manager (διαχειριστής Fax),
Follow Me (ακολούθησε με), Call Parking («παρκάρισμα» κλήσης),
Blacklists (μαύρη λίστα),
Call Recording (ηχογράφηση κλήσης),
Call Transfer (Μεταφορά κλήσης),
Call Waiting (αναμονή κλήσης),
Dial By Name (κλήση μέσω ονόματος),
Do Not Disturb (μην ενοχλείτε),
MusicOnHold (αναμονή με μουσική),
Call Queues (ουρές κλήσεων), Voicemail (αυτόματος τηλεφωνητής), Remote User Security (aσφάλεια για την διασφάλιση της επικοινωνίας με τους απομακρυσμένους χρήστες)
LOGOS (HOTEL) Προσφέρεται για ξενοδοχεία, που κυμαίνονται από 5 δωμάτια μέχρι 5000. Διαθέτει σύστημα διασύνδεσης με το front offγραφείο για την ανταλλαγή όλων των δεδομένων, όπως χρεώσεις, αφύπνιση, κατάσταση δωματίου και όλες τις επιχειρηματικές υπηρεσίες όπως:
·Call Routing,
Conference (διάσκεψη),
Interactive Voice Response (Φωνο – αλληλεπιδραστική Απόκριση),
Call Detail Record (υπηρεσία καταγραφής κλήσεων),
Graphic User Interface (γραφικό περιβάλλον διαχείρισης),
Caller ID On Call Waiting (αναγνώριση κλήσεων σε αναμονή), Call Forwarding (Προώθηση κλήσεων) ,
Wake Up Call (ξυπνητήρι),
Caller id (αναγνώριση κλήσεων),
Fax Manager (διαχειριστής Fax),
Follow Me (ακολούθησε με), Call Parking («παρκάρισμα» κλήσης),
Blacklists (μαύρη λίστα),
Call Recording (ηχογράφηση κλήσης),
Call Transfer (Μεταφορά κλήσης),
Call Waiting (αναμονή κλήσης),
Dial By Name (κλήση μέσω ονόματος),
Do Not Disturb (μην ενοχλείτε),
MusicOnHold (αναμονή με μουσική),
Call Queues (ουρές κλήσεων), Voicemail (αυτόματος τηλεφωνητής), Remote User Security (aσφάλεια για την διασφάλιση της επικοινωνίας με τους απομακρυσμένους χρήστες)
Hotel functions
· WakeUp
· Billing
· Room status
· Connection with Anouncements
· Supports DECT & WiFi options