LOGOS

Με την ενοποίηση των τεχνολογιών δεδομένων και φωνής, προέκυψε η επικοινωνία πάνω από το πρωτόκολλο internet, μια επικοινωνία που έφερε τα πάνω-κάτω στις υποδομές.

SOHO (Σπίτια & Μικρά Γραφεία)

LOGOS (SOHO) Προσφέρεται για μεγάλα σπίτια και μικρά γραφεία όπου, αυτοματοποιεί τις διαδικασίες επικοινωνίας μέσα από ένα μπουκέτο υπηρεσιών όπως:

· Call Routing,
· Conference (διάσκεψη),
· Interactive Voice Response (Φωνο – αλληλεπιδραστική Απόκριση),
· Call Detail Record (υπηρεσία καταγραφής κλήσεων),
· Graphic User Interface (γραφικό περιβάλλον διαχείρισης),
· Caller ID On Call Waiting (αναγνώριση κλήσεων σε αναμονή),
· Call Forwarding (Προώθηση κλήσεων) ,
· Wake Up Call (ξυπνητήρι),
· Caller id (αναγνώριση κλήσεων),
· Fax Manager (διαχειριστής Fax),
· Follow Me (ακολούθησε με),
· Call Parking («παρκάρισμα» κλήσης),
· Blacklists (μαύρη λίστα),
· Call Recording (ηχογράφηση κλήσης),
· Call Transfer (Μεταφορά κλήσης),
· Call Waiting (αναμονή κλήσης),
· Dial By Name (κλήση μέσω ονόματος),
· Do Not Disturb (μην ενοχλείτε),
· MusicOnHold(αναμονή με μουσική),
· Call Queues (ουρές κλήσεων)

περισσοτερα

BUSINESS (Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις)

LOGOS (BUSINESS) Προσφέρεται για μικρομεσαίες επιχειρήσεις με μία έδρα και συνδεμένα απομακρυσμένα σημεία, όπως υποκαταστήματα ή Teleworkers. Προσφέρονται όλες οι προηγούμενες υπηρεσίες όπως:

· Call Routing,
· Conference (διάσκεψη),
· Interactive Voice Response (Φωνο – αλληλεπιδραστική Απόκριση),
· Call Detail Record (υπηρεσία καταγραφής κλήσεων),
· Graphic User Interface (γραφικό περιβάλλον διαχείρισης),
· Caller ID On Call Waiting (αναγνώριση κλήσεων σε αναμονή),
· Call Forwarding (Προώθηση κλήσεων) ,
· Wake Up Call (ξυπνητήρι),
· Caller id (αναγνώριση κλήσεων),
· Fax Manager (διαχειριστής Fax),
· Follow Me (ακολούθησε με),
· Call Parking («παρκάρισμα» κλήσης),
· Blacklists (μαύρη λίστα),
· Call Recording (ηχογράφηση κλήσης),
· Call Transfer (Μεταφορά κλήσης),
· Call Waiting (αναμονή κλήσης),
· Dial By Name (κλήση μέσω ονόματος),
· DoNotDisturb (μην ενοχλείτε),
· MusicOnHold (αναμονή με μουσική),
· Call Queues (ουρές κλήσεων),
· Voicemail (αυτόματος τηλεφωνητής)
· Ασφάλεια για την διασφάλιση της επικοινωνίας με τους απομακρυσμένους χρήστες

περισσοτερα

HOTEL (Ξενοδοχεία)

LOGOS (HOTEL) Προσφέρεται για ξενοδοχεία, που κυμαίνονται από 5 δωμάτια μέχρι 5000. Διαθέτει σύστημα διασύνδεσης με το front offγραφείο για την ανταλλαγή όλων των δεδομένων, όπως χρεώσεις, αφύπνιση, κατάσταση δωματίου και όλες τις επιχειρηματικές υπηρεσίες όπως:

· Call Routing,
· Conference (διάσκεψη),
· Interactive Voice Response (Φωνο – αλληλεπιδραστική Απόκριση),
· Call Detail Record (υπηρεσία καταγραφής κλήσεων),
· Graphic User Interface (γραφικό περιβάλλον διαχείρισης),
· Caller ID On Call Waiting (αναγνώριση κλήσεων σε αναμονή),
· Call Forwarding (Προώθηση κλήσεων) ,
· Wake Up Call (ξυπνητήρι),
· Caller id (αναγνώριση κλήσεων),
· Fax Manager (διαχειριστής Fax),
· Follow Me (ακολούθησε με),
· Call Parking («παρκάρισμα» κλήσης),
· Blacklists (μαύρη λίστα),
· Call Recording (ηχογράφηση κλήσης),
· Call Transfer (Μεταφορά κλήσης),
· Call Waiting (αναμονή κλήσης),
· Dial By Name (κλήση μέσω ονόματος),
· DoNotDisturb (μην ενοχλείτε),
· MusicOnHold (αναμονή με μουσική),
· Call Queues (ουρές κλήσεων),
· Voicemail (αυτόματος τηλεφωνητής)
· Ασφάλεια για την διασφάλιση της επικοινωνίας με τους απομακρυσμένους χρήστες,
· Σύστημα διασύνδεσης με τα κέντρα όλων των υποκαταστημάτων.
· Ενοποιημένη διαχείριση ενιαίας αριθμοδότησης του τηλεπικοινωνιακού δικτύου
· Ενιαίος κανόνας least cost routing
(Βέλτιστος τρόπος όδευσης της κλήσης ανάλογα με τον προορισμό με βάση την φθηνότερη χρέωση).

Hotel functions
· WakeUp
· Billing
· Room status
· Connection with Anouncements
· Supports DECT & WiFi options

περισσοτερα

Για όλες τις εκδόσεις προσφέρεται η δυνατότητα ακόμη και της απομακρυσμένης υποστήριξης μέσω προγραμμάτων συντήρησης από 0,5€ την ημέρα. Επιπλέον κάθε σύστημα LOGOS καλύπτεται από τακτικές αναβαθμίσεις του λογισμικού, έτσι ώστε να είναι πάντα σύγχρονο και να υποστηρίζει αναβαθμισμένες δυνατότητες και λειτουργίες.
Σε κάθε εγκατάσταση, προσφέρουμε δίωρη εκπαίδευση πάνω στην χρήση του συστήματος, διαφορετική στον διαχειριστή από εκείνη στους απλούς χρήστες.
Τέλος... θα πρέπει να γνωρίζετε ότι, φθηνοί πάροχοι, προσφέρουν επικοινωνία μέσα από VoIP τεχνολογίες, με κόστος από 0,001€ το λεπτό προς του περισσότερους προορισμούς στον τηλεπικοινωνιακά ανεπτυγμένο κόσμο. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την ταχύτατη απόσβεση του εξοπλισμού και την εξοικονόμηση σημαντικών πόρων απ’ την επικοινωνία.

Στειλτε μου περισσοτερεσ πληροφοριεσ

Ενδιαφέρομαι